Daily Mail je totiž jedným z viacerých britských denníkov, ktoré sú terčom kritiky na sociálnych médiách za svoj odmietavý postoj k migrantom.
Autor TASR
Kodaň 13. novembra (TASR) - Dánska spoločnosť Lego nebude viac inzerovať v britskom denníku Daily Mail. Daily Mail je totiž jedným z viacerých britských denníkov, ktoré sú terčom kritiky na sociálnych médiách za svoj odmietavý postoj k migrantom.
Výrobca farebných plastových stavebníc v sobotu vo svojom oznámení na mikroblogovacej sieti Twitter napísal: "@StopFundingHate Vypovedali sme zmluvu s Daily Mail." Hovorca spoločnosti Lego Roar Rude Trangbaek pre agentúru AP spresnil, že Lego "nemá v pláne ďalšie marketingové aktivity s týmto denníkom".
Hovorca vysvetlil, že Lego "trávi mnoho času počúvaním toho, čo nám deti hovoria. Rodičia a starí rodičia tiež obetujú svoj čas, aby nám povedali, čo si myslia. My počúvame." Bližšie podrobnosti o reklame hovorca odmietol uviesť.
Kampaň Stop Funding Hate vyzýva výrobné spoločnosti, aby prestali zverejňovať reklamu na svoje výrobky v niekoľkých britských denníkoch, a to vzhľadom na ich neochotu pomáhať maloletým utečencom.
Dánska spoločnosť Lego už v roku 2014 oznámila, že po 50 rokoch spolupráce neobnoví svoju zmluvu s ropnou spoločnosťou Shell, na ktorej čerpacích staniciach v Európe sa predávali stavebnice Lego. Príčinou bola kampaň ekologickej organizácie Greenpeace, v ktorej sa polárnou krajinou postavenou z Lega valí olej z ropnej veže Shell a zaplavuje ľudí, zvieratá aj Santa Clausa. Ekológovia chceli týmto spotom upozorniť na ťažobné plány britsko-holandskej spoločnosti v Arktíde.
Lego má vo svete viac ako 18.000 zamestnancov a patrí k najväčším výrobcom hračiek na svete. So stavebnicami Lego sa doma alebo v školách hráva či učí približne 100 miliónov detí.
Výrobca farebných plastových stavebníc v sobotu vo svojom oznámení na mikroblogovacej sieti Twitter napísal: "@StopFundingHate Vypovedali sme zmluvu s Daily Mail." Hovorca spoločnosti Lego Roar Rude Trangbaek pre agentúru AP spresnil, že Lego "nemá v pláne ďalšie marketingové aktivity s týmto denníkom".
Hovorca vysvetlil, že Lego "trávi mnoho času počúvaním toho, čo nám deti hovoria. Rodičia a starí rodičia tiež obetujú svoj čas, aby nám povedali, čo si myslia. My počúvame." Bližšie podrobnosti o reklame hovorca odmietol uviesť.
Kampaň Stop Funding Hate vyzýva výrobné spoločnosti, aby prestali zverejňovať reklamu na svoje výrobky v niekoľkých britských denníkoch, a to vzhľadom na ich neochotu pomáhať maloletým utečencom.
Dánska spoločnosť Lego už v roku 2014 oznámila, že po 50 rokoch spolupráce neobnoví svoju zmluvu s ropnou spoločnosťou Shell, na ktorej čerpacích staniciach v Európe sa predávali stavebnice Lego. Príčinou bola kampaň ekologickej organizácie Greenpeace, v ktorej sa polárnou krajinou postavenou z Lega valí olej z ropnej veže Shell a zaplavuje ľudí, zvieratá aj Santa Clausa. Ekológovia chceli týmto spotom upozorniť na ťažobné plány britsko-holandskej spoločnosti v Arktíde.
Lego má vo svete viac ako 18.000 zamestnancov a patrí k najväčším výrobcom hračiek na svete. So stavebnicami Lego sa doma alebo v školách hráva či učí približne 100 miliónov detí.