Dnes večer sa na pôde europarlamentu uskutoční priamy prenos debaty kandidátov na predsedu EK, ktorú bude naživo vysielať 49 televíznych staníc, 39 webových stránok a desať rozhlasových staníc.
Autor TASR
Brusel 15. mája (TASR) - Predseda Európskeho parlamentu a kandidát Strany európskych socialistov (PES) Martin Schulz je spomedzi všetkých súperov na post predsedu Európskej komisie najaktívnejší v kontakte s voličmi prostredníctvom internetu a sociálnych sietí. Uviedol dnes jeho volebný štáb.
Dnes večer sa na pôde europarlamentu v Bruseli uskutoční priamy prenos debaty kandidátov na predsedu Európskej komisie, ktorú bude naživo vysielať 49 televíznych staníc, 39 webových stránok a desať rozhlasových staníc. Pôjde o vrcholový moment v rámci celoeurópskej predvolebnej kampane, Schulz však nepodcenil ani priamy kontakt s voličmi a prostredníctvom svojho štábu sa snaží osloviť čo najväčšie množstvo Európanov.
Strana PES, ktorá už koncom roka 2013 oznámila, že vybrala Schulza za svojho lídra pre eurovoľby, začala s mobilizáciou voličov ešte vlani. Aktivisti PES klopú na dvere voličov nielen v skutočnom, ale aj v internetovom svete, kde ich mobilizujú prostredníctvom špeciálnych aplikácií. Okolo 2000 vyškolených podporovateľov PES každý deň cez internet komunikuje s potenciálnymi voličmi.
Strana PES zdôrazňuje, že je jedinou celoeurópskou stranou, ktorá začala s originálnou mobilizáciou voličov zdola nahor, pričom využíva dostupné sociálne siete na propagáciu svojho kandidáta.
Schulz bol oficiálne nominovaný ako spoločný kandidát PES pre eurovboľby 1. marca 2014. Následne rozbehol svoju celoeurópsku kampaň zameranú na stretávanie sa s voličmi, ktorá sa zintenzívnila po ukončení posledného plenárneho zasadnutia europarlamentu v apríli.
V čase začatia eurovolieb (22. až 25. mája) bude mať za sebou kampaň v 24 z 28 členských krajín (vrátane Slovenska) a vystupovanie v mnohých európskych mestách.
Schulz v súťaži o online voličov zatiaľ vedie pred svojimi hlavnými súpermi z Európskej ľudovej strany, Aliancie liberálov a demokratov v Európe a Zelených. Na osobnom účte na Twitteri a Facebooku má vyše 200.000 podporovateľov, pričom podľa jeho štábu touto cestou oslovuje milióny voličov každý deň. Len za posledný týždeň prostredníctvom internetu "zasiahol" okolo 15 miliónov ľudí, uviedol jeho volebný štáb v správe pre médiá.
Dnes večer sa na pôde europarlamentu v Bruseli uskutoční priamy prenos debaty kandidátov na predsedu Európskej komisie, ktorú bude naživo vysielať 49 televíznych staníc, 39 webových stránok a desať rozhlasových staníc. Pôjde o vrcholový moment v rámci celoeurópskej predvolebnej kampane, Schulz však nepodcenil ani priamy kontakt s voličmi a prostredníctvom svojho štábu sa snaží osloviť čo najväčšie množstvo Európanov.
Strana PES, ktorá už koncom roka 2013 oznámila, že vybrala Schulza za svojho lídra pre eurovoľby, začala s mobilizáciou voličov ešte vlani. Aktivisti PES klopú na dvere voličov nielen v skutočnom, ale aj v internetovom svete, kde ich mobilizujú prostredníctvom špeciálnych aplikácií. Okolo 2000 vyškolených podporovateľov PES každý deň cez internet komunikuje s potenciálnymi voličmi.
Strana PES zdôrazňuje, že je jedinou celoeurópskou stranou, ktorá začala s originálnou mobilizáciou voličov zdola nahor, pričom využíva dostupné sociálne siete na propagáciu svojho kandidáta.
Schulz bol oficiálne nominovaný ako spoločný kandidát PES pre eurovboľby 1. marca 2014. Následne rozbehol svoju celoeurópsku kampaň zameranú na stretávanie sa s voličmi, ktorá sa zintenzívnila po ukončení posledného plenárneho zasadnutia europarlamentu v apríli.
V čase začatia eurovolieb (22. až 25. mája) bude mať za sebou kampaň v 24 z 28 členských krajín (vrátane Slovenska) a vystupovanie v mnohých európskych mestách.
Schulz v súťaži o online voličov zatiaľ vedie pred svojimi hlavnými súpermi z Európskej ľudovej strany, Aliancie liberálov a demokratov v Európe a Zelených. Na osobnom účte na Twitteri a Facebooku má vyše 200.000 podporovateľov, pričom podľa jeho štábu touto cestou oslovuje milióny voličov každý deň. Len za posledný týždeň prostredníctvom internetu "zasiahol" okolo 15 miliónov ľudí, uviedol jeho volebný štáb v správe pre médiá.