Na včerajšej tlačovej konferencii ministerka cestovného ruchu a športu Chorvátska a riaditeľ Chorvátskeho turistického združenia predstavili projekt Safe stay in Croatia (Bezpečný pobyt v Chorvátsku).
Autor OTS
Bratislava 26. februára (OTS) - Na včerajšej tlačovej konferencii ministerka cestovného ruchu a športu Chorvátska, Nikolina Brnjac, a riaditeľ Chorvátskeho turistického združenia, Kristjan Staničić, predstavili projekt Safe stay in Croatia (Bezpečný pobyt v Chorvátsku), webovú platformu, na ktorej všetci záujemcovia alebo zainteresované strany nájdu informácie o tom, čo Safe stay in Croatia predstavuje, môžu získať značku Safe stay in Croatia a zaslať spätnú väzbu. Chorvátsko, vďaka dobrým epidemiologickým podmienkam, bolo minulý rok považované za bezpečnú destináciu, v čom chce pokračovať aj v roku 2021. Okrem už známej značky Svetovej rady pre cestovanie a cestovný ruch (WTTC) Safe Travels, bola navrhnutá národná značka s názvom Safe stay in Croatia, ktorá je dôležitým prvkom pre predstavenie Chorvátska ako bezpečnej a žiaducej destinácie, ale aj podnetom pre všetky zúčastnené strany v cestovnom reťazci - od čerpacích staníc po letiská, trajekty a hotely, prístavy, súkromné ubytovania, múzeá a ďalšie atrakcie k dodržiavaniu epidemiologických opatrení aj naďalej.
„Počas príprav na tento turistický rok, v ktorom, žiaľ, stále trvá pandémia, sme zaradili na prvé miesto bezpečnosť a zdravie našich spoluobčanov a hostí. Ide o projekt, v ktorom Ministerstvo cestovného ruchu a športu bolo podporené poprednými turistickými a profesijnými združeniami, ktoré sú súčasťou Rady pre oživenie a rozvoj cestovného ruchu, realizáciu turistického roka 2021 a zdokonalenie turistickej ponuky. S predpísanými protokolmi sme pokryli viac ako 200 000 subjektov v pohostinstvách a poskytovateľov služieb v cestovnom ruchu," uviedla ministerka Brnjac a dodala, že je dôležité zabezpečiť, aby národná značka bola k dispozícii všetkým zainteresovaným stranám v cestovnom ruchu a v cestovateľskom reťazci, čo sa podarilo dosiahnuť.
Propagačnú kampaň zrealizuje Chorvátske turistické združenie. „Počas marca a apríla vykonáme kampane na trhoch v Nemecku, Rakúsku, Taliansku, Poľsku, Veľkej Británii, Českej republike, Slovenskej republike, Maďarsku, Francúzsku a Holandsku. Okrem propagačnej časti, ktorá sa týka vyzdvihnutia Chorvátska ako dobre pripravenej a bezpečnej turistickej destinácie, má táto kampaň aj vzdelávací charakter, pretože chceme našim hosťom predstaviť protokoly a epidemiologické opatrenia vykonávané na všetkých úrovniach cestovného ruchu s cieľom zabezpečiť bezpečný a pohodlný pobyt v našej krajine," uviedol Kristjan Staničić a dodal, že reklamné aktivity, okrem iného aj prostredníctvom videa, budú realizované na online kanáloch a sociálnych sieťach s hashtagom #SafeStayInCroatia a na najčítanejších online portáloch na týchto trhoch.
Dodávame, že zainteresovaná verejnosť bude môcť vyhľadať všetky zainteresované strany z cestovného ruchu nesúce značku Safe stay in Croatia prostredníctvom webovej stránky http://www.safestayincroatia.hr. Nájdu tam príslušné informácie o zdravotných a bezpečnostných protokoloch v siedmich základných kategóriách, ale aj informácie o tom, ako konať v prípade podozrenia na ochorenie COVID-19.
„Užívatelia budú mať príležitosť zanechať svoje dojmy prostredníctvom formuláru na webových stránkach, čo je pre nás dôležitá spätná väzba, ktorú budeme môcť použiť na ďalšie vylepšenia," uviedla ministerka Brnjac.
„Počas príprav na tento turistický rok, v ktorom, žiaľ, stále trvá pandémia, sme zaradili na prvé miesto bezpečnosť a zdravie našich spoluobčanov a hostí. Ide o projekt, v ktorom Ministerstvo cestovného ruchu a športu bolo podporené poprednými turistickými a profesijnými združeniami, ktoré sú súčasťou Rady pre oživenie a rozvoj cestovného ruchu, realizáciu turistického roka 2021 a zdokonalenie turistickej ponuky. S predpísanými protokolmi sme pokryli viac ako 200 000 subjektov v pohostinstvách a poskytovateľov služieb v cestovnom ruchu," uviedla ministerka Brnjac a dodala, že je dôležité zabezpečiť, aby národná značka bola k dispozícii všetkým zainteresovaným stranám v cestovnom ruchu a v cestovateľskom reťazci, čo sa podarilo dosiahnuť.
Propagačnú kampaň zrealizuje Chorvátske turistické združenie. „Počas marca a apríla vykonáme kampane na trhoch v Nemecku, Rakúsku, Taliansku, Poľsku, Veľkej Británii, Českej republike, Slovenskej republike, Maďarsku, Francúzsku a Holandsku. Okrem propagačnej časti, ktorá sa týka vyzdvihnutia Chorvátska ako dobre pripravenej a bezpečnej turistickej destinácie, má táto kampaň aj vzdelávací charakter, pretože chceme našim hosťom predstaviť protokoly a epidemiologické opatrenia vykonávané na všetkých úrovniach cestovného ruchu s cieľom zabezpečiť bezpečný a pohodlný pobyt v našej krajine," uviedol Kristjan Staničić a dodal, že reklamné aktivity, okrem iného aj prostredníctvom videa, budú realizované na online kanáloch a sociálnych sieťach s hashtagom #SafeStayInCroatia a na najčítanejších online portáloch na týchto trhoch.
Dodávame, že zainteresovaná verejnosť bude môcť vyhľadať všetky zainteresované strany z cestovného ruchu nesúce značku Safe stay in Croatia prostredníctvom webovej stránky http://www.safestayincroatia.hr. Nájdu tam príslušné informácie o zdravotných a bezpečnostných protokoloch v siedmich základných kategóriách, ale aj informácie o tom, ako konať v prípade podozrenia na ochorenie COVID-19.
„Užívatelia budú mať príležitosť zanechať svoje dojmy prostredníctvom formuláru na webových stránkach, čo je pre nás dôležitá spätná väzba, ktorú budeme môcť použiť na ďalšie vylepšenia," uviedla ministerka Brnjac.