Trump v jednom zo svojich početných tweetov skritizoval jeho bývalú protivníčku vo voľbách - Hillary Clintonovú.
Autor TASR
Washington 22. septembra (TASR) - Americký prezident Donald Trump naďalej odmieta vyšetrovania zásahov Ruska do vlaňajších amerických prezidentských volieb ako "hoax" (kačicu či falošný poplach), pričom Ruskom zaplatená reklama na Facebooku sa už stala predmetom preverovania úradmi.
Ide o reklamu, ktorá sa objavila najmä počas predvolebnej kampane. Americkí kongresmani, ako aj médiá predpokladajú, že reklamy mali byť súčasťou ruskej propagačnej ofenzívy, ktorej cieľom malo byť ovplyvnenie amerických prezidentských volieb tak, aby ich vyhral ich neskorší víťaz Donald Trump.
Trump dnes na Twitteri napísal: "Hoax o Rusku pokračuje, teraz sú to reklamy na Facebooku." Potom dodal kritickú poznámku na adresu svojej súperky z volieb z roku 2016 Hillary Clintonovej: "A čo tak totálne predpojaté a nepoctivé informovanie médií v prospech kriváčky Hillary?"
Spoločnosť Facebook vo štvrtok oznámila, že sa chystá poskytnúť americkému Kongresu tisíce reklám nakúpených Rusmi a zvýšiť tak transparentnosť.
Tento krok Facebooku prišiel v čase, keď spoločnosť čelí silnejúcemu tlaku členov Kongresu, aby sprístupnila obsah týchto reklám. Facebook už odovzdal reklamy úradom vyšetrujúcim zasahovanie Ruska do vlaňajších prezidentských volieb v USA.
Ide o reklamu, ktorá sa objavila najmä počas predvolebnej kampane. Americkí kongresmani, ako aj médiá predpokladajú, že reklamy mali byť súčasťou ruskej propagačnej ofenzívy, ktorej cieľom malo byť ovplyvnenie amerických prezidentských volieb tak, aby ich vyhral ich neskorší víťaz Donald Trump.
Trump dnes na Twitteri napísal: "Hoax o Rusku pokračuje, teraz sú to reklamy na Facebooku." Potom dodal kritickú poznámku na adresu svojej súperky z volieb z roku 2016 Hillary Clintonovej: "A čo tak totálne predpojaté a nepoctivé informovanie médií v prospech kriváčky Hillary?"
Spoločnosť Facebook vo štvrtok oznámila, že sa chystá poskytnúť americkému Kongresu tisíce reklám nakúpených Rusmi a zvýšiť tak transparentnosť.
Tento krok Facebooku prišiel v čase, keď spoločnosť čelí silnejúcemu tlaku členov Kongresu, aby sprístupnila obsah týchto reklám. Facebook už odovzdal reklamy úradom vyšetrujúcim zasahovanie Ruska do vlaňajších prezidentských volieb v USA.