Musk navrhol tieto symboly užívateľov predávať za osem dolárov mesačne.
Autor TASR
Los Angeles 21. apríla (TASR) - Sociálna sieť Twitter začala vo štvrtok odstraňovať modré fajočky z účtov používateľov, ktorí si za ne nezaplatili. Tieto symboly označujú overených používateľské účty. TASR o tom informuje podľa piatkovej správy agentúry AFP.
Majiteľ Twitteru americký podnikateľ Elon Musk, ktorý sociálnu sieť prevzal vlani, už skôr avizoval, že sa zbaví systému "pánov a poddaných", v rámci ktorého dostávali tieto fajočky novinári, celebrity alebo politici.
Namiesto toho Musk navrhol tieto symboly užívateľov predávať za osem dolárov mesačne. Tento krok podľa neho "zdemokratizuje žurnalistiku a posilní hlas ľudí".
Vo štvrtok tak začali miznúť fajočky z účtov viacerých verejne známych osobností. Obeťou číslo jeden sa stal podľa AFP pápež František, ktorého na Twitteri sleduje 18,8 milióna ľudí.
Spomedzi náboženských predstaviteľ má modrú fajočku ešte vždy účet tibetského duchovného vodcu dalajlámu.
O svoje fajočky prišli napríklad americká speváčka Selena Gomezová (67 miliónov sledovateľov), americká speváčka Beyoncé (15,5 milióna sledovateľov) či portugalský futbalista Cristiano Ronaldo (108,3 milióna).
Naopak modrú fajočku možno stále nájsť na účte barbadoskej speváčky Rihanny (108,3 milióna sledovateľov) či amerického basketbalistu LeBrona Jamesa (52,7 milióna sledovateľov).
Majiteľ Twitteru americký podnikateľ Elon Musk, ktorý sociálnu sieť prevzal vlani, už skôr avizoval, že sa zbaví systému "pánov a poddaných", v rámci ktorého dostávali tieto fajočky novinári, celebrity alebo politici.
Namiesto toho Musk navrhol tieto symboly užívateľov predávať za osem dolárov mesačne. Tento krok podľa neho "zdemokratizuje žurnalistiku a posilní hlas ľudí".
Vo štvrtok tak začali miznúť fajočky z účtov viacerých verejne známych osobností. Obeťou číslo jeden sa stal podľa AFP pápež František, ktorého na Twitteri sleduje 18,8 milióna ľudí.
Spomedzi náboženských predstaviteľ má modrú fajočku ešte vždy účet tibetského duchovného vodcu dalajlámu.
O svoje fajočky prišli napríklad americká speváčka Selena Gomezová (67 miliónov sledovateľov), americká speváčka Beyoncé (15,5 milióna sledovateľov) či portugalský futbalista Cristiano Ronaldo (108,3 milióna).
Naopak modrú fajočku možno stále nájsť na účte barbadoskej speváčky Rihanny (108,3 milióna sledovateľov) či amerického basketbalistu LeBrona Jamesa (52,7 milióna sledovateľov).