V priebehu niekoľkých týždňov už viacero inzerentov stiahlo svoje reklamy z Youtube v reakcii na videá, ktoré škodia deťom alebo obsahujú nenávistné prejavy.
Autor TASR
New York 6. decembra (TASR) - Platforma YouTube prijme viac ako 10.000 ľudí, aby zakročili proti videám, ktoré porušujú pravidlá tejto spoločnosti. Informovala o tom v utorok agentúra AP.
Generálna riaditeľka YouTube Susan Wojcická uviedla, že "niektorí hrozní herci využívajú" túto službu, ktorá patrí americkej internetovej spoločnosť Google, na "zavádzanie, manipulovanie, obťažovanie či dokonca škodenie".
V súvislosti s riešením tohto problému Google prijme do konca roka viac ako 10.000 zamestnancov, hoci zo zverejneného pondelňajšieho blogu Wojcickej nie je jasné, koľko pracovníkov spoločnosť už má, píše AP.
Wojcická tiež dodala, že proti "problematickým" videám spoločnosť využije skúsenosti z boja proti násilným a extrémistickým videám. V súvislosti s tým YouTube využije umelú inteligenciu na rýchle vyselektovanie a zhodnotenie videí alebo komentárov, ktoré obsahujú nenávistné prejavy alebo škodia deťom.
V priebehu niekoľkých týždňov už viacero inzerentov stiahlo svoje reklamy z Youtube v reakcii na videá, ktoré škodia deťom alebo obsahujú nenávistné prejavy. Asi 250 inzerentov na začiatku tohto roka uviedlo, že kvôli extrémistickým videám, ktoré propagujú nenávisť a násilie, budú YouTube bojkotovať.
V pondelok služba YouTube vyhlásila, že podniká aj kroky, ktorými sa snaží upokojiť svojich inzerentov tým, že ich reklamy sa nebudú objavovať vedľa takýchto poburujúcich videí.
Generálna riaditeľka YouTube Susan Wojcická uviedla, že "niektorí hrozní herci využívajú" túto službu, ktorá patrí americkej internetovej spoločnosť Google, na "zavádzanie, manipulovanie, obťažovanie či dokonca škodenie".
V súvislosti s riešením tohto problému Google prijme do konca roka viac ako 10.000 zamestnancov, hoci zo zverejneného pondelňajšieho blogu Wojcickej nie je jasné, koľko pracovníkov spoločnosť už má, píše AP.
Wojcická tiež dodala, že proti "problematickým" videám spoločnosť využije skúsenosti z boja proti násilným a extrémistickým videám. V súvislosti s tým YouTube využije umelú inteligenciu na rýchle vyselektovanie a zhodnotenie videí alebo komentárov, ktoré obsahujú nenávistné prejavy alebo škodia deťom.
V priebehu niekoľkých týždňov už viacero inzerentov stiahlo svoje reklamy z Youtube v reakcii na videá, ktoré škodia deťom alebo obsahujú nenávistné prejavy. Asi 250 inzerentov na začiatku tohto roka uviedlo, že kvôli extrémistickým videám, ktoré propagujú nenávisť a násilie, budú YouTube bojkotovať.
V pondelok služba YouTube vyhlásila, že podniká aj kroky, ktorými sa snaží upokojiť svojich inzerentov tým, že ich reklamy sa nebudú objavovať vedľa takýchto poburujúcich videí.