V rebríčku internetových portálov patrí prvé miesto portálu tvn24.pl.
Autor TASR
Varšava 20. marca (TASR) - Poľskou televíziou s najväčším vplyvom na utváranie verejnej mienky je spravodajská televízia TVN24, medzi internetovými portálmi platí to isté o jej portáli tvn24.pl. Vyplýva to z najnovšej správy Inštitútu pre monitorovanie médií, ktorá sumarizuje poznatky z mesiaca februára.
V rebríčku televíznych staníc sa na ďalších priečkach umiestnili TVN, ďalej spravodajská verejnoprávna televízia TVP Info, TVP a TVN CNBC.
V rebríčku internetových portálov patrí druhé miesto serveru gazeta.pl a tretie portálu onet.pl.
Médiom s vôbec najväčším vplyvom na verejnú mienku bol vo februári podľa rovnakej správy denník Rzeczpospolita, televízna stanica TVN24 obsadila v absolútnej kategórii celkove piate miesto.
Spomínaný inštitút sa monitorovaniu médií venuje od roku 2003.
V rebríčku televíznych staníc sa na ďalších priečkach umiestnili TVN, ďalej spravodajská verejnoprávna televízia TVP Info, TVP a TVN CNBC.
V rebríčku internetových portálov patrí druhé miesto serveru gazeta.pl a tretie portálu onet.pl.
Médiom s vôbec najväčším vplyvom na verejnú mienku bol vo februári podľa rovnakej správy denník Rzeczpospolita, televízna stanica TVN24 obsadila v absolútnej kategórii celkove piate miesto.
Spomínaný inštitút sa monitorovaniu médií venuje od roku 2003.