Návštevníci sa podľa nej najčastejšie pýtali na voľné miesta v administratíve, obchode a marketingu.
Autor TASR
Žilina 23. mája (TASR) – Druhý ročník veľtrhu Profesia days navštívilo 15. mája v Žiline takmer 4000 ľudí. Prevládali ľudia s maturitou a vysokoškolským vzdelaním, pričom najväčšiu časť tvorili návštevníci od 25 do 34 rokov. TASR o tom informovala hovorkyňa spoločnosti Profesia Nikola Richterová.
Pripomenula, že na podujatí sa zišlo viac ako 60 zamestnávateľov. "Zaujímavosťou je, že najväčšia časť návštevníkov bola zamestnaná. Ľudia s prácou tvorili až 41 percent návštevníkov. Až 23 percent návštevníkov tvorili študenti. Ide o dôkaz, že aj oni majú záujem o informácie z trhu práce, aby vedeli, o čo bude záujem, keď dokončia školu," uviedla Richterová.
Návštevníci sa podľa nej najčastejšie pýtali na voľné miesta v administratíve, obchode a marketingu. "Marketingové pozície sú obľúbené najmä u mladších ročníkov. Aj z tohto dôvodu bola počas Profesia days Žilina prvýkrát pre návštevníkov dostupná aj špeciálna marketingová zóna. Zameraná bola najmä na náučné a inšpiratívne prednášky," doplnila Richterová.
Pripomenula, že na podujatí sa zišlo viac ako 60 zamestnávateľov. "Zaujímavosťou je, že najväčšia časť návštevníkov bola zamestnaná. Ľudia s prácou tvorili až 41 percent návštevníkov. Až 23 percent návštevníkov tvorili študenti. Ide o dôkaz, že aj oni majú záujem o informácie z trhu práce, aby vedeli, o čo bude záujem, keď dokončia školu," uviedla Richterová.
Návštevníci sa podľa nej najčastejšie pýtali na voľné miesta v administratíve, obchode a marketingu. "Marketingové pozície sú obľúbené najmä u mladších ročníkov. Aj z tohto dôvodu bola počas Profesia days Žilina prvýkrát pre návštevníkov dostupná aj špeciálna marketingová zóna. Zameraná bola najmä na náučné a inšpiratívne prednášky," doplnila Richterová.