Celkom päť ubytovacích zariadení na Liptove získalo dnes najvyššie ocenenie v rámci projektu Liptovská hviezda.
Autor TASR
Liptovský Ján 26. januára (TASR) - Celkom päť ubytovacích zariadení na Liptove získalo dnes najvyššie ocenenie v rámci projektu Liptovská hviezda. V prvom ročníku nezískalo plný počet, tri hviezdy, ani jedno zariadenie. Podľa riaditeľky Oblastnej organizácie cestovného ruchu (OOCR) Región Liptov Dariny Bartkovej je to dôkaz výrazného skvalitnenia ponúkaných služieb jednotlivých penziónov či hotelov.
O certifikát kvality zabojovalo v tomto ročníku 15 podnikateľov v cestovnom ruchu, 12 zariadení Liptovské hviezdy obhajovalo. V hodnotení najlepšie obstáli Hotel Jánošík z Liptovského Mikuláša, Wellness Hotel Grand z Demänovskej doliny, Penzión Drak z Demänovej, hotel Liptovský Dvor z Liptovského Jána a Tri Studničky z Demänovskej doliny. "Špecializovaná firma formou mystery shoppingu vyskúšala služby. Kontrolór sa ubytoval, často aj s rodinou a deťmi, aby pobyt pôsobil vierohodne. Pod drobnohľad sa v hodnotení dostalo takmer všetko a veľmi sme sa sústredili na ľudský rozmer, lebo cestovný ruch je o emóciách, pocitoch a tie významne ovplyvnia ľudia, ktorí služby poskytujú. Takže to vždy opakované - úsmev, očný kontakt, záujem o klienta zohrávali podstatný význam,“ povedala jedna z odborných garantiek projektu Iveta Chovanová.
"V prvom ročníku sme získali jednu hviezdu, ihneď sme zasadli a zanalyzovali výsledky a začali sme sa viac zameriavať na detaily. Nároky klientov sú z roka na rok väčšie a musíme k tomu pristupovať zodpovedne. Odrazilo sa to aj na tomto hodnotení. Detail pri ubytovaní je napríklad pozornosť, ktorú klient dostane na vankúš, kozmetika alebo čistota," povedal riaditeľ Hotela Jánošík Marián Polák. Projekt Liptovská hviezda oceňuje aj riaditeľ hotela Liptovský Dvor Richard Holec. "Je to veľmi dobrá iniciatíva. Mám plnú dôveru v organizáciu, ktorá toto hodnotenie vykonáva, hodnotím ju ako vysoko profesionálnu. Z marketingového hľadiska má Liptovská hviezda veľký potenciál," povedal.
Na úroveň poskytovaných služieb sa zamerali anonymní hodnotitelia, kvalitu zariadení sledovali do polovice decembra. "Cieľom tohto projektu je motivovať ubytovateľov k neustálemu zlepšovaniu a skvalitneniu poskytovaných služieb, aby sa navzájom porovnávali a zlepšovali. V neposlednom rade chceme prezentovať najlepšie zariadenia v regióne, aby sme dali možnosť klientovi, ktorý prichádza na Liptov, aby si vybral ubytovacie zariadenie s garanciou kvality," vysvetlila Bartková.
O certifikát kvality zabojovalo v tomto ročníku 15 podnikateľov v cestovnom ruchu, 12 zariadení Liptovské hviezdy obhajovalo. V hodnotení najlepšie obstáli Hotel Jánošík z Liptovského Mikuláša, Wellness Hotel Grand z Demänovskej doliny, Penzión Drak z Demänovej, hotel Liptovský Dvor z Liptovského Jána a Tri Studničky z Demänovskej doliny. "Špecializovaná firma formou mystery shoppingu vyskúšala služby. Kontrolór sa ubytoval, často aj s rodinou a deťmi, aby pobyt pôsobil vierohodne. Pod drobnohľad sa v hodnotení dostalo takmer všetko a veľmi sme sa sústredili na ľudský rozmer, lebo cestovný ruch je o emóciách, pocitoch a tie významne ovplyvnia ľudia, ktorí služby poskytujú. Takže to vždy opakované - úsmev, očný kontakt, záujem o klienta zohrávali podstatný význam,“ povedala jedna z odborných garantiek projektu Iveta Chovanová.
"V prvom ročníku sme získali jednu hviezdu, ihneď sme zasadli a zanalyzovali výsledky a začali sme sa viac zameriavať na detaily. Nároky klientov sú z roka na rok väčšie a musíme k tomu pristupovať zodpovedne. Odrazilo sa to aj na tomto hodnotení. Detail pri ubytovaní je napríklad pozornosť, ktorú klient dostane na vankúš, kozmetika alebo čistota," povedal riaditeľ Hotela Jánošík Marián Polák. Projekt Liptovská hviezda oceňuje aj riaditeľ hotela Liptovský Dvor Richard Holec. "Je to veľmi dobrá iniciatíva. Mám plnú dôveru v organizáciu, ktorá toto hodnotenie vykonáva, hodnotím ju ako vysoko profesionálnu. Z marketingového hľadiska má Liptovská hviezda veľký potenciál," povedal.
Na úroveň poskytovaných služieb sa zamerali anonymní hodnotitelia, kvalitu zariadení sledovali do polovice decembra. "Cieľom tohto projektu je motivovať ubytovateľov k neustálemu zlepšovaniu a skvalitneniu poskytovaných služieb, aby sa navzájom porovnávali a zlepšovali. V neposlednom rade chceme prezentovať najlepšie zariadenia v regióne, aby sme dali možnosť klientovi, ktorý prichádza na Liptov, aby si vybral ubytovacie zariadenie s garanciou kvality," vysvetlila Bartková.