Od novembra 2014 majú k dispozícii mobilné aplikácie eMartin a Odkazprestarostu.sk, v roku 2015 zaviedlo mesto hodnotiaci systém zamestnancov mestského úradu Staffino.
Autor TASR
Martin 24. júna (TASR) – Martinčania môžu v elektronickej komunikácii s mestom využívať od roku 2008 inteligentné elektronické formuláre a od roku 2013 elektronickú podateľňu. Od novembra 2014 majú k dispozícii mobilné aplikácie eMartin a Odkazprestarostu.sk, v roku 2015 zaviedlo mesto hodnotiaci systém zamestnancov mestského úradu Staffino.
Mesto sa podľa hovorkyne Zuzany Kalmanovej snaží flexibilne reagovať na požiadavky doby a vyjsť v ústrety občanom tým, že s nimi komunikuje aj prostredníctvom elektronických aplikácií alebo elektronických služieb. "Obyvatelia sa môžu na mesto obrátiť prostredníctvom portálu Odkazprestarostu.sk. Jediné, čo stačí urobiť, je odfotiť príslušný podnet a s krátkym podpisom ho dostane priamo samospráva. V aplikácii e-Martin nájdu všetky dôležité správy, podujatia a všetko, čo by ich mohlo v meste zaujímať. Aplikácia ich na všetko zaujímavé v okolí upozorní push notifikáciou," povedala hovorkyňa mesta Martin.
Doplnila, že najzákladnejším prvkom elektronickej komunikácie samosprávy je webová stránka. "Mesto Martin má registrovanú doménu www.martin.sk, ktorá je rozčlenená na dve časti. V prvej časti pod názvom Transparentné mesto nájdu obyvatelia všetky informácie, ktoré sa týkajú samosprávy. V sekcii Život v meste nájdu užitočné informácie, ktoré sa ich priamo týkajú - o uzáverách, rekonštrukciách, rozkopávkach, dôležitých a zaujímavých podujatiach v meste," uviedla Kalmanová.
Pripomenula, že Martinčania môžu kontaktovať samosprávu aj prostredníctvom sekcie Pripomienky priamo na webovej stránke mesta. "Môžu zaslať svoj podnet aj bez fotografie. Respektíve obrátiť sa na samosprávu aj s iným typom problému ako samosprávnym," uzavrela hovorkyňa mesta Martin.
Mesto sa podľa hovorkyne Zuzany Kalmanovej snaží flexibilne reagovať na požiadavky doby a vyjsť v ústrety občanom tým, že s nimi komunikuje aj prostredníctvom elektronických aplikácií alebo elektronických služieb. "Obyvatelia sa môžu na mesto obrátiť prostredníctvom portálu Odkazprestarostu.sk. Jediné, čo stačí urobiť, je odfotiť príslušný podnet a s krátkym podpisom ho dostane priamo samospráva. V aplikácii e-Martin nájdu všetky dôležité správy, podujatia a všetko, čo by ich mohlo v meste zaujímať. Aplikácia ich na všetko zaujímavé v okolí upozorní push notifikáciou," povedala hovorkyňa mesta Martin.
Doplnila, že najzákladnejším prvkom elektronickej komunikácie samosprávy je webová stránka. "Mesto Martin má registrovanú doménu www.martin.sk, ktorá je rozčlenená na dve časti. V prvej časti pod názvom Transparentné mesto nájdu obyvatelia všetky informácie, ktoré sa týkajú samosprávy. V sekcii Život v meste nájdu užitočné informácie, ktoré sa ich priamo týkajú - o uzáverách, rekonštrukciách, rozkopávkach, dôležitých a zaujímavých podujatiach v meste," uviedla Kalmanová.
Pripomenula, že Martinčania môžu kontaktovať samosprávu aj prostredníctvom sekcie Pripomienky priamo na webovej stránke mesta. "Môžu zaslať svoj podnet aj bez fotografie. Respektíve obrátiť sa na samosprávu aj s iným typom problému ako samosprávnym," uzavrela hovorkyňa mesta Martin.