Na šesť mesiacov sa Slovensko stane nielen hlasom, ale aj tvárou európskej dvadsaťosmičky.
Autor TASR
Liptovský Mikuláš 9. júla (TASR) – Región Liptov chce využiť budúcoročné predsedníctvo Slovenska v Rade Európskej únie (EÚ) na prezentáciu vo zvyšných 27 krajinách EÚ a na jej polmiliardovom trhu.
"Liptov patrí k turisticky najatraktívnejším a zároveň najkrajším regiónom na Slovensku. Bol by hriech túto príležitosť nevyužiť. Našou výhodou je fakt, že návštevníkom máme čo ponúknuť počas celého roka, bez ohľadu na počasie. Svoje si v regióne nájdu hostia každého veku a príjmovej skupiny. Vďaka lepšiemu dopravnému spojeniu a existujúcim leteckým linkám do Popradu je veľká šanca, že by sa Liptov mohol dostať na mapu dovolenkárov z celej Európy," uviedol predseda predstavenstva Oblastnej organizácie cestovného ruchu (OO CR) Region Liptov Ján Blcháč.
Vedúci Zastúpenia Európskej komisie na Slovensku Dušan Chrenek upozornil, že na šesť mesiacov sa staneme nielen hlasom, ale aj tvárou európskej dvadsaťosmičky a prísnemu oku partnerov neunikne nielen naša odbornosť, pripravenosť, ale aj kvalita služieb. "Rokovania budú pod slovenskou taktovkou, a preto sa bude o nás hovoriť nielen ako o krajine, ale zároveň aj o našich predstaviteľoch, čo by k nám mohlo pritiahnuť oveľa viac ľudí ako doteraz. Predsedníctvo je preto vynikajúci marketingový nástroj a je len na nás, ako ho využijeme. V tejto súvislosti sa naskytá možnosť prezentovať sa aj pre naše regióny," podotkol Chrenek.
"Liptov patrí k turisticky najatraktívnejším a zároveň najkrajším regiónom na Slovensku. Bol by hriech túto príležitosť nevyužiť. Našou výhodou je fakt, že návštevníkom máme čo ponúknuť počas celého roka, bez ohľadu na počasie. Svoje si v regióne nájdu hostia každého veku a príjmovej skupiny. Vďaka lepšiemu dopravnému spojeniu a existujúcim leteckým linkám do Popradu je veľká šanca, že by sa Liptov mohol dostať na mapu dovolenkárov z celej Európy," uviedol predseda predstavenstva Oblastnej organizácie cestovného ruchu (OO CR) Region Liptov Ján Blcháč.
Vedúci Zastúpenia Európskej komisie na Slovensku Dušan Chrenek upozornil, že na šesť mesiacov sa staneme nielen hlasom, ale aj tvárou európskej dvadsaťosmičky a prísnemu oku partnerov neunikne nielen naša odbornosť, pripravenosť, ale aj kvalita služieb. "Rokovania budú pod slovenskou taktovkou, a preto sa bude o nás hovoriť nielen ako o krajine, ale zároveň aj o našich predstaviteľoch, čo by k nám mohlo pritiahnuť oveľa viac ľudí ako doteraz. Predsedníctvo je preto vynikajúci marketingový nástroj a je len na nás, ako ho využijeme. V tejto súvislosti sa naskytá možnosť prezentovať sa aj pre naše regióny," podotkol Chrenek.