Oblasti, v rámci ktorých je možné podnet nahlásiť, je viacero. Napríklad stav ciest či chodníkov, čierne skládky, dopravné značenie, nebezpečný terén, osvetlenie, parkovanie, verejná zeleň.
Autor TASR
Ružomberok 13. februára (TASR) - Obyvatelia Ružomberka môžu radnicu upozorňovať na problémy vyskytujúce sa v ich okolí aj pomocou mobilného telefónu. Vďaka aplikácii City monitor sa nahlásené podnety automaticky zobrazia zamestnancom mesta.
Oblasti, v rámci ktorých je možné podnet nahlásiť, je viacero. Napríklad stav ciest či chodníkov, čierne skládky, dopravné značenie, nebezpečný terén, osvetlenie, parkovanie, verejná zeleň. "Problémy, ktoré si Ružomberčania všimnú v meste, je možné nahlásiť aj priamo cez internetovú stránku citymonitor.sk. Aplikáciu je možné stiahnuť zadarmo. Popis podnetu umožňuje pripojiť aj fotografiu a GPS súradnice miesta, kde sa problém vyskytol," opisuje Martin Žabenský z referátu Informačných technológií mestského úradu.
So sloganom "Pomôžte zlepšiť svoje mesto" pôsobí na Slovensku projekt City monitor. V rámci neho môžu obyvatelia zapojených miest či obcí nahlasovať podnety a posielať návrhy na zlepšenie fungovania samosprávy, a to priamo z mobilného telefónu prostredníctvom jednoduchej aplikácie. Výhodou je, že ten, kto podnet odošle, môže aktuálne sledovať stav riešenia a kedykoľvek naň reagovať priamo cez mobilný telefón.
Oblasti, v rámci ktorých je možné podnet nahlásiť, je viacero. Napríklad stav ciest či chodníkov, čierne skládky, dopravné značenie, nebezpečný terén, osvetlenie, parkovanie, verejná zeleň. "Problémy, ktoré si Ružomberčania všimnú v meste, je možné nahlásiť aj priamo cez internetovú stránku citymonitor.sk. Aplikáciu je možné stiahnuť zadarmo. Popis podnetu umožňuje pripojiť aj fotografiu a GPS súradnice miesta, kde sa problém vyskytol," opisuje Martin Žabenský z referátu Informačných technológií mestského úradu.
So sloganom "Pomôžte zlepšiť svoje mesto" pôsobí na Slovensku projekt City monitor. V rámci neho môžu obyvatelia zapojených miest či obcí nahlasovať podnety a posielať návrhy na zlepšenie fungovania samosprávy, a to priamo z mobilného telefónu prostredníctvom jednoduchej aplikácie. Výhodou je, že ten, kto podnet odošle, môže aktuálne sledovať stav riešenia a kedykoľvek naň reagovať priamo cez mobilný telefón.