Všetky nápravy, ktoré obyvatelia svojimi podnetmi požadujú, zabezpečujú Verejnoprospešné služby Liptovský Mikuláš.
Autor TASR
Liptovský Mikuláš 21. októbra (TASR) - Obyvatelia Liptovského Mikuláša nahlásili v uplynulých dvoch rokoch pracovníkom mestského úradu 427 podnetov na zlepšenie. Doposiaľ ich vyriešili 402. TASR o tom informovala hovorkyňa mesta Liptovský Mikuláš Viktória Čapčíková.
"Aby sme mali lepší prehľad o plnení všetkých podnetov, zaviedli sme pred dvomi rokmi podrobnú evidenciu. Všetkým pripomienkam od obyvateľov sa náležite venujeme od ich zaevidovania až po vyriešenie a nemôže sa nám stať, že na nejakú požiadavku pozabudneme," vysvetlil Gabriel Lengyel z mestského úradu.
Ako dodal, s podnetmi od obyvateľov sa stretávajú prakticky denne. Najväčšia časť požiadaviek sa zväčša týka zelene a životného prostredia, detských ihrísk či miestnych komunikácií. "Podnety nám prichádzajú prostredníctvom rôznych komunikačných kanálov, emailom, telefonicky, listom či cez sociálne siete," priblížil Lengyel.
Všetky nápravy, ktoré obyvatelia svojimi podnetmi požadujú, zabezpečujú Verejnoprospešné služby Liptovský Mikuláš.
"Aby sme mali lepší prehľad o plnení všetkých podnetov, zaviedli sme pred dvomi rokmi podrobnú evidenciu. Všetkým pripomienkam od obyvateľov sa náležite venujeme od ich zaevidovania až po vyriešenie a nemôže sa nám stať, že na nejakú požiadavku pozabudneme," vysvetlil Gabriel Lengyel z mestského úradu.
Ako dodal, s podnetmi od obyvateľov sa stretávajú prakticky denne. Najväčšia časť požiadaviek sa zväčša týka zelene a životného prostredia, detských ihrísk či miestnych komunikácií. "Podnety nám prichádzajú prostredníctvom rôznych komunikačných kanálov, emailom, telefonicky, listom či cez sociálne siete," priblížil Lengyel.
Všetky nápravy, ktoré obyvatelia svojimi podnetmi požadujú, zabezpečujú Verejnoprospešné služby Liptovský Mikuláš.