Portál Odkaz pre starostu využívalo mesto od roku 2019 a bolo v ňom zaevidovaných viac ako 8000 občianskych podnetov.
Autor TASR
Žilina 26. júna (TASR) - Žilinská radnica bude od 1. júla všetky návrhy a nápady od občanov evidovať výlučne prostredníctvom jednotnej platformy Podnet pre mesto. Do nového systému presunú aj približne 860 podnetov z externej služby Odkaz pre starostu, ktorú samospráva využívala od roku 2019. TASR o tom informovala hovorkyňa mesta Zuzana Ondrášová.
Samospráva sa rozhodla nahradiť službu Odkaz pre starostu vlastným systémom s cieľom zjednodušenia zadávania podnetov a zabezpečenia času na ich riešenie. "Používanie vlastného systému by malo byť efektívnejšie nielen pre občanov, ale aj pracovníkov mesta, ktorí budú prijaté podnety riešiť. Cieľom zavedenia jednotnej služby je minimalizovanie duplicitných návrhov, ktoré radnica dostáva aj prostredníctvom sociálnych sietí, od poslancov či mailom," uviedla Ondrášová.
Portál Odkaz pre starostu využívalo mesto od roku 2019 a bolo v ňom zaevidovaných viac ako 8000 občianskych podnetov. "Z externej platformy stále evidujeme viac ako 860 podnetov, ktoré sem občania zaslali počas posledných dvoch rokov. Nemusia sa však obávať, že po prechode na nový systém sa im pracovníci úradu nebudú venovať. Tieto nedoriešené podnety budú presunuté pod novú platformu a zadávatelia k nim od mesta dostanú vyjadrenie," ubezpečil primátor mesta Peter Fiabáne.
Samospráva sa rozhodla nahradiť službu Odkaz pre starostu vlastným systémom s cieľom zjednodušenia zadávania podnetov a zabezpečenia času na ich riešenie. "Používanie vlastného systému by malo byť efektívnejšie nielen pre občanov, ale aj pracovníkov mesta, ktorí budú prijaté podnety riešiť. Cieľom zavedenia jednotnej služby je minimalizovanie duplicitných návrhov, ktoré radnica dostáva aj prostredníctvom sociálnych sietí, od poslancov či mailom," uviedla Ondrášová.
Portál Odkaz pre starostu využívalo mesto od roku 2019 a bolo v ňom zaevidovaných viac ako 8000 občianskych podnetov. "Z externej platformy stále evidujeme viac ako 860 podnetov, ktoré sem občania zaslali počas posledných dvoch rokov. Nemusia sa však obávať, že po prechode na nový systém sa im pracovníci úradu nebudú venovať. Tieto nedoriešené podnety budú presunuté pod novú platformu a zadávatelia k nim od mesta dostanú vyjadrenie," ubezpečil primátor mesta Peter Fiabáne.